FB PAS NEGERI SELANGOR

FB PAS NEGERI SELANGOR
FB BPPNS - BERKOMUNIKASI SECARA CEPAT DAN MUDAH

Monday, January 20, 2014

RADIO DAN TV WEB ONLINE

Blog Terdahulu - http://jombersamapas.blogspot.com/



Hijau.fm buka peluang sukarelawan sertai bengkel




KUALA LUMPUR: Radio Internet Hijau.fm menganjurkan satu kursus penyiaran radio internet dan bengkel Hijau.fm di Pejabat Agung PAS, semalam.

Kursus itu dikendalikan oleh Azzahri Abdullah, yang telah berpengalaman lebih 30 tahun sebagai penyiar RTM khusus Radio Malaysia Pahang adalah merupakan lanjutan kepada Bengkel Radio dan TV Internet yang diadakan pada 9 November lepas.

Kursus dan bengkel hijau.fm itu disertai oleh 15 sukarelawan dari Zon Tengah, iaitu Selangor, Wilayah Persekutuan, Negeri Sembilan dan Melaka.

Pengarah Jabatan IT PAS Pusat, Shuhaimi Embong ketika merasmikan program itu memaklumkan, sejak diaktifkan semula sempena Muktamar PAS ke-59 di Shah Alam pada November lepas, Hijau.fm semakin giat menyusun semula operasi dan programnya bagi memenuhi cita rasa pendengar di samping mendapat bimbingan daripada mereka yang berpengalaman dalam bidang penyiaran radio.

Beliau turut mengalu-alukan sukarelawan Hijau.fm dan pasukan webtv dari rangkaian Jabatan IT PAS untuk turut bersama-sama menggerakkan Hijau.fm.

Bagi yang ingin menjadi sukarewan atau mengikuti bengkel seperti ini di zon-zon lain pada masa depan, bolehlah menghubungi Haznizul di talian 019-2630565 atau Rahiman di talian 0124854178 atau emel terus kepada hijau.fm@pas.org.my This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Sumber HD - 22-1-2014

1. WEB TV PAS - http://webtv.pas.org.my/v3/

2.  TV EHSAN - http://www.youtube.com/ehsantv

3. RADIO HIJAU.FM - http://tunein.com/radio/Hijaufm-s196609/

atau http://www.hijau.fm/#/

4. SUARA RAKYAT FM - http://suararakyatfm.blogspot.com/

5. KOBAT FM - http://kobatfm.blogspot.com/2013/11/bacaan-al-quran-al-fatihah-buat-tuan-hj.html

6. KULIAH 4 ALL - http://alkuliahforall.blogspot.com/

7. TV MAQTAR -
https://www.youtube.com/results?search_query=tv+maqtar

8. KELANTANTV - http://www.kelantantv.my/v1/



RAHMAT UNTUK SEMUA

No comments:

Post a Comment